Linda Chrudinová

Diplomová práce

Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Rolux, s.r.o. na rakouském trhu

Proposal of international marketing strategy of Rolux, s.r.o. on the Austrian market
Anotace:
Kvalitně provedená marketingová strategie je důležitou součástí obchodních aktivit jakékoliv firmy. To se ještě umocňuje, pokud firma plánuje působit na zahraničních trzích. Pro firmy je proto zásadní poznat zahraniční trh a zároveň také držet tempo s novými technologiemi. Z tohoto důvodu je nezbytné provést kritickou analýzu současné situace firmy i vnějšího prostředí. V této diplomové práci byly …více
Abstract:
A well-executed marketing strategy is an important part of any company's business activities. This is exacerbated if the company operates in foreign markets. It is therefore essential for companies to get to know foreign market and keep pace with new technologies. For this reason, it is necessary to perform a critical analysis of the current situation of the company and the external environment. In …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
  • Vedoucí: Elvíra Čermáková
  • Oponent: Tomáš Sadílek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85697