Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Rolux, s.r.o. na rakouském trhu – Linda Chrudinová
Linda Chrudinová
Diplomová práce
Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Rolux, s.r.o. na rakouském trhu
Proposal of international marketing strategy of Rolux, s.r.o. on the Austrian market
Anotace:
Kvalitně provedená marketingová strategie je důležitou součástí obchodních aktivit jakékoliv firmy. To se ještě umocňuje, pokud firma plánuje působit na zahraničních trzích. Pro firmy je proto zásadní poznat zahraniční trh a zároveň také držet tempo s novými technologiemi. Z tohoto důvodu je nezbytné provést kritickou analýzu současné situace firmy i vnějšího prostředí. V této diplomové práci byly …víceAbstract:
A well-executed marketing strategy is an important part of any company's business activities. This is exacerbated if the company operates in foreign markets. It is therefore essential for companies to get to know foreign market and keep pace with new technologies. For this reason, it is necessary to perform a critical analysis of the current situation of the company and the external environment. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85697
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
- Vedoucí: Elvíra Čermáková
- Oponent: Tomáš Sadílek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85697
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Mezinárodní marketingová strategie značky CrossFit
Lucie Špindlerová -
Mezinárodní marketingová strategie firmy pro vstup na zahraniční trh
Barbora Holanová -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Mezinárodní marketingová strategie v oblasti herního průmyslu a mikrotransakcí
David Urbánek -
Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku
Natalie Knechtová