Pozice nízkonákladových leteckých společností v Evropě – Lukáš Nemčík
Lukáš Nemčík
Bachelor's thesis
Pozice nízkonákladových leteckých společností v Evropě
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě. Teoretická část bakalářské práce se zaměřuje na historii letecké dopravy, historii a vývoj nízkonákladových leteckých společností a na jejich obchodní plán, kterým se dané společnosti řídí. Tento plán se týká hlavně poskytovaných služeb, využití určitého typu letišť, zavazadlových systémů atd. V aplikační části, se práce zabývá …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on low-cost airlines in Europe. The theoretical part of the bachelor's thesis focuses on the history of air transport, the history and development of low-cost airlines and their business plan, which governs the company. This plan mainly concerns the services provided, the use of certain types of airports, baggage systems, etc. In the application part, the work deals with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2020
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/n34yl/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 2. 2021
- Supervisor: Ing. Ladislav Bartuška
- Reader: Ing. Gustav Sysel
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEMČÍK, Lukáš. \textit{Pozice nízkonákladových leteckých společností v Evropě}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2020. Available from: https://theses.cz/id/mw7phh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Technology of Transport and Communications / Technology of Transport and Conveyance
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Michaela Poláčková -
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Dopad koronaviru na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě
Valeria Beznosova -
Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair
Marie Soukupová -
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Aneta MUCHOVÁ -
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Markéta Chaloupková -
Nízkonákladové letecké společnosti a rozvoj letecké dopravy v zemích středovýchodní Evropy: země V4 a případová studie Polska
Tomáš TROJAN -
Analýza nízkonákladových společností v letecké dopravě
Kamila Surová