Pozice nízkonákladových leteckých společností v Evropě – Lukáš Nemčík
Lukáš Nemčík
Bachelor's thesis
Pozice nízkonákladových leteckých společností v Evropě
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě. Teoretická část bakalářské práce se zaměřuje na historii letecké dopravy, historii a vývoj nízkonákladových leteckých společností a na jejich obchodní plán, kterým se dané společnosti řídí. Tento plán se týká hlavně poskytovaných služeb, využití určitého typu letišť, zavazadlových systémů atd. V aplikační části, se práce zabývá …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on low-cost airlines in Europe. The theoretical part of the bachelor's thesis focuses on the history of air transport, the history and development of low-cost airlines and their business plan, which governs the company. This plan mainly concerns the services provided, the use of certain types of airports, baggage systems, etc. In the application part, the work deals with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/n34yl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 2. 2021
- Vedúci: Ing. Ladislav Bartuška
- Oponent: Ing. Gustav Sysel
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Technology of Transport and Communications / Technology of Transport and Conveyance
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Michaela Poláčková -
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Dopad koronaviru na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě
Valeria Beznosova -
Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair
Marie Soukupová -
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Aneta MUCHOVÁ -
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Markéta Chaloupková -
Nízkonákladové letecké společnosti a rozvoj letecké dopravy v zemích středovýchodní Evropy: země V4 a případová studie Polska
Tomáš TROJAN -
Analýza nízkonákladových společností v letecké dopravě
Kamila Surová