Ing. Jakub Vomlel

Bachelor's thesis

Úloha marketingu v činnosti firmy

The role of marketing in the company's activities
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá úlohou marketingu v činnosti podniku. Práce obsahuje čtyři hlavní části. První teoretická část obsahuje základní informace o marketingové komunikaci a jejích nástrojích. Je zde popsaná historie marketingu, základní charakteristika marketingu, marketingové nástroje, jednotlivé mediatypy a marketingové koncepce. Druhá část práce popisuje metodiku. V třetí části práce představí …viac
Abstract:
This bachelor thesis is about the role of marketing in the company´s activities. The work is consists of four main parts. The first theoretical part contains basic informations about marketing and communication tools. There is described the history of marketing, the basic characteristics of marketing, marketing tools, media types and marketing concepts. The second part describes the methodology. In …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
  • Vedúci: Ing. Eva Matoušková
  • Oponent: Mgr. Stanislava Borejová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní