Úloha marketingu v činnosti firmy – Ing. Jakub Vomlel
Ing. Jakub Vomlel
Bachelor's thesis
Úloha marketingu v činnosti firmy
The role of marketing in the company's activities
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá úlohou marketingu v činnosti podniku. Práce obsahuje čtyři hlavní části. První teoretická část obsahuje základní informace o marketingové komunikaci a jejích nástrojích. Je zde popsaná historie marketingu, základní charakteristika marketingu, marketingové nástroje, jednotlivé mediatypy a marketingové koncepce. Druhá část práce popisuje metodiku. V třetí části práce představí …viacAbstract:
This bachelor thesis is about the role of marketing in the company´s activities. The work is consists of four main parts. The first theoretical part contains basic informations about marketing and communication tools. There is described the history of marketing, the basic characteristics of marketing, marketing tools, media types and marketing concepts. The second part describes the methodology. In …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r1e01/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: Mgr. Stanislava Borejová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
Ivana Chytrová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky
Volodymyr Lugovyy -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová