Analýza strategického plánu podniku – Mgr. Michael Pelíšek
Mgr. Michael Pelíšek
Diplomová práce
Analýza strategického plánu podniku
The analysis of strategic plan of the company
Anotace:
Diplomové práce, která nese název „Analýza strategického plánu podniku“ se zabývá teorií a praxí strategického řízení podniku. V teoretické části je popsán obecný postup pro provádění strategické analýzy podniku a z něho vycházející tvorba strategického plánu. V praktické části je analyzován konkrétní nově vzniklý podnik, přičemž je provedena komplexní strategická analýza jeho okolí a současně jeho …víceAbstract:
This thesis whose title is “The analysis of strategic plan of the company” deals with the theory and practice of strategic management. The theoretical part describes a general methodology of the strategic analysis of an enterprise from which the optimal strategic plan is generated. In the practical part a real company is analyzed, according to the methodology mentioned in the theoretical part. Complex …víceKlíčová slova
strategické řízení strategický plán obchodní strategie strategická analýza SWOT analýza Porterův model konkurenčního prostředí konkurenční výhoda strategická vize podniku strategický cíl strategic management strategic plan business strategy strategic analysis SWOT analysis Porter’s model of competitive environment competitive advantage strategic vision of enterprise strategic goal
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/de3ca/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2007
- Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ing. Jan Žák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Obchodní model internetové aplikace TOMIKUP
Martin Šebek -
Augmented Gravity Model of Trade: Empirical analysis of beer exports in EU countries
Miriam Brellíková -
Business model pro založení startupu rodinné firmy
Veronika Linhartová -
Vytvoření modelu Enterprise Architektury podle rámce TOGAF
Jan Čapek