Komunikační schopnosti u předškolních dětí s ADHD – Bc. Veronika Dolívková
Bc. Veronika Dolívková
Bachelor's thesis
Komunikační schopnosti u předškolních dětí s ADHD
Communication abilities of preschool children with ADHD
Abstract:
Tématem bakalářské práce jsou komunikační schopnosti předškolních dětí s ADHD. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části jsou popsána teoretická východiska práce, kterými jsou komunikace, narušená komunikační schopnost a logopedická intervence u dětí předškolního věku. Druhá kapitola je věnována syndromu ADHD, vymezení tohoto pojmu, etiologie syndromu, jeho projevy a komunikační schopnosti dětí …moreAbstract:
The topic of this thesis are communication abilities of pre-schoolers with ADHD. The thesis has two main parts. The theoretical basis such as communication, communication disorders and logopaedic intervention for preschoolers are described in the first chapter. The second chapter is devoted to the ADHD syndrome, its description, etiology, symptoms and communication of children with ADHD. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/lqvvf/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Logopedická intervence u dětí s mozkovou obrnou v rámci ucelené rehabilitace
Hana Wohlgemuthová -
Logopedická intervence u dětí předškolního věku v mateřské škole
Veronika Spurná -
Logopedická intervence dětí se sluchovou vadou v mateřských školách
Milena Schäffelová -
Logopedická intervence u dětí mladšího školního věku v kontextu prevence vzniku specifických poruch učení v programu základní školy
Nikola Vlašánková -
Logopedická intervence u dětí s dyslálií v předškolním věku
Daniela Koblásová -
Dlouhodobá logopedická intervence u dětí s narušenou komunikační schopností
Lenka Hasalová -
Logopedická intervence v mateřské škole logopedické a běžné mateřské škole na okrese Příbram
Veronika Slivková -
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová