Životní styl a spotřební chování generace 55+ – Anna Těžká
Anna Těžká
Diplomová práce
Životní styl a spotřební chování generace 55+
The lifestyle and consumer behavior of the 55+ generation
Anotace:
Práce se zabývá postižením homogenity a heterogenity seniorského spotřebního trhu a jejich dopadů do marketingu. Mapuje specifika a charakteristiky životního stylu a spotřebního chování generace 55+ v České republice. Klade si za cíl stanovení marketingového potenciálu v dané cílové skupině. Stereotypní pohledy na české seniory z hlediska společnosti a firem jsou analyzovány na základě agenturních …víceAbstract:
The thesis deals with the apprehension of homogeneity and heterogeneity of the senior consumer market and their impact on marketing. The thesis is mapping specification and characterization of the lifestyle and consumer behavior of the 55+ generation in the Czech Republic. It aims to determine the marketing potential of the target group. Typical views of elderly people in terms of the society and companies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25634
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25634
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu
Ganna Tsyrulnikova -
Marketingové důsledky stárnutí populace: Senior jako zákazník a spotřebitel
Klára Jestřábová -
The impact of the ageing Italian population on the labour market
Polina Krasavina -
Economic impacts of population ageing on macroeconomic aggregates
Eliška Orlická -
Generace 55+ - marketingová strategie ve finančních službách
Jana BUBNOVÁ -
Generace 55+ - spotřební chování v oblasti služeb cestovního ruchu a vývoj nových produktů pro tuto cílovou skupinu
Petra HALÍKOVÁ -
Odhad spotřebního chování v oblasti služeb cestovního ruchu a volnočasových aktivit - generace 55+
Alena MACHOVÁ -
Návrh křižovatky silnice I/55 (Velehradská tř.) a budoucí spojky silnic I/55 a II/497 v Uherském Hradišti
Jan Bilík