Anna Těžká

Diplomová práce

Životní styl a spotřební chování generace 55+

The lifestyle and consumer behavior of the 55+ generation
Anotace:
Práce se zabývá postižením homogenity a heterogenity seniorského spotřebního trhu a jejich dopadů do marketingu. Mapuje specifika a charakteristiky životního stylu a spotřebního chování generace 55+ v České republice. Klade si za cíl stanovení marketingového potenciálu v dané cílové skupině. Stereotypní pohledy na české seniory z hlediska společnosti a firem jsou analyzovány na základě agenturních …více
Abstract:
The thesis deals with the apprehension of homogeneity and heterogeneity of the senior consumer market and their impact on marketing. The thesis is mapping specification and characterization of the lifestyle and consumer behavior of the 55+ generation in the Czech Republic. It aims to determine the marketing potential of the target group. Typical views of elderly people in terms of the society and companies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25634