Styly učení žáků na 2. stupni ZŠ - jejich reflexe učiteli a jejich sebereflexe žáky – Bc. Lenka Marečková
Bc. Lenka Marečková
Diplomová práce
Styly učení žáků na 2. stupni ZŠ - jejich reflexe učiteli a jejich sebereflexe žáky
Students learning styles in grades 5-9
Anotace:
Moje diplomová práce je zaměřena na sebereflexi studijních stylů žáky a reflexi těchto stylů učitelem. V teoretické části vysvětluji termín styly učení a s ním související pojmy. Dále uvádím druhy učebních stylů, jejich diagnostiku a možnost ovlivňování. Druhá část obsahuje empirický výzkum, který byl proveden pomocí české verze dotazníku stylů učení LSI. Výsledky výzkumu jsou graficky znázorněny a …víceAbstract:
My thesis is focused on self-reflexion of learning styles by pupils and reflexion of these styles by teacher. In the theoretical part I explain conception of learning styles and others conceptions which have connections with learning styles. I also present the kinds of learning styles, their diagnostic and possibility of influence of these styles. The second part of thesis includes practical research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tu82j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Rudolf Kohoutek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Diagnostika učebních stylů a strategií studentů 1. a 2. roč. střední školy a posluchačů jazykové školy
Jana Janečková -
Diagnostika učebních stylů žáka
Klára Bořutová -
Diagnostika stylů učení žáků 1. stupně ZŠ
Ludmila Sáblíková -
Komparace preferencí učebních stylů středoškolských a vysokoškolských studentů ekonomického zaměření
Stanislava Kopřivová -
Vliv rodičovského stylu výchovy na utváření a preferenci vlastního výchovného stylu adolescentů
Jakub KŘÍŽ -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Komparace interakčního stylu u vybraných učitelů s využitím dotazníku QTI
Kristýna Nováková -
Specifika stylu učení u žáků středních škol navštěvujících třídy se sportovním zaměřením v Olomouckém kraji
Aneta FILÍPKOVÁ