Současný svět billboardů - politický billboard – Mgr. Jiří VEDRAL
Mgr. Jiří VEDRAL
Bakalářská práce
Současný svět billboardů - politický billboard
Todays world of billboards - political billboard
Anotace:
V teoretické části je popsán billboard jako reklamní prostředek. Práce uvádí základní informace o historii billboardu, jeho typech, rozměrech, nákladech na výrobu a následný pronájem ploch. Práce se dále zabývá situacemi, kdy je vhodné nebo naopak nevhodné billboard jako propagační prostředek využít, jaké jsou zásady při návrhu kampaní a jak billboard působí na spotřebitele. Konec teoretické části …víceAbstract:
The theoretical part gives a description and characteristics of the billboard as an advertising medium. This work contains basic information concerning history of the billboard, types, dimensions, costs of production and rental of hoardings. Then the text mentions what are the situaions in which it is efficient to use billboard as an advertising medium, what are basic rules we should respect during …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Zveřejnit od: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2649
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VEDRAL, Jiří. Současný svět billboardů - politický billboard. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Populismus v politické reklamě na území České republiky a analýza předvolební kampaně ANO 2011, Svobody a přímé demokracie a České Pirátské strany.
Bohumil Králíček -
Zavádění nových politických značek na český trh a předvolební kampaň těchto stran pro parlamentní volby 2010
Andrea Volaříková -
Ochota voličů veřejně podpořit politickou stranu při předvolební kampani
Adam Pitrocha -
Politický marketing v ČR na příkladu vybrané předvolební kampaně 2017
Petr Kolář -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v ČR v době předvolební kampaně
Tomáš MIKOTA -
Analýza předvolební kampaně v komunálních volbách na příkladu Sdružení politické strany B10.cz a nezávislých kandidátů "Severočeši Most"
Tereza KOHOUTOVÁ -
Předvolební kampaň a její psychologické působení na voliče
Tereza ČERNÁ -
Vizuální smog a venkovní reklama se zaměřením na billboardy ve vybraných částech města Brna
Adéla Šnajdrová