Problematika inkluzivního vzdělávání zaměřená na žáky s mentálním postižením – Jana Šťastná
Jana Šťastná
Bakalářská práce
Problematika inkluzivního vzdělávání zaměřená na žáky s mentálním postižením
Issues of inclusive education focused on pupils with mental disabilities
Anotace:
Abstrakt Bakalářská práce je zaměřena na problematiku inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením na běžných základních školách. Práce je rozdělena na dvě hlavní části – teoretickou a praktickou část. Teoretická část seznamuje se základní terminologií a úvodem do problematiky mentálního postižení, dále se zabývá vzděláváním žáků s mentálním postižením, poradenskými zařízeními, inkluzí, integrací …víceAbstract:
Abstract The bachelor thesis is focused on the issue of inclusive education of pupils with mental disabilities in common primary schools. The thesis is divided into two main parts - theoretical and practical. The theoretical part introduces the basic terminology and issues of mental disabilities furthermore it deals with the education of students with mental disabilities, counseling facilities, inclusion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/phyvh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Jarmila Lavičková
- Oponent: JUDr. Marie Sciskalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Fakulta veřejných politik v OpavěBakalářský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Veřejná správa a sociální politika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ