Consumer Behavior towards Purchasing of Luxury Goods – Nataliya Khaustova
Nataliya Khaustova
Bachelor's thesis
Consumer Behavior towards Purchasing of Luxury Goods
Spotřebitelské chování při nákupu luxusního zboží
Anotácia:
Hlavním cílem práce je studie spotřebního chování ke koupi luxusního zboží. Cílem je podívat se na rozdíly v chování mezi ruskými a západními spotřebiteli s ohledem na luxusní zboží. Cílem práce je analyzovat vnímání spotřeby luxusního zboží ve dvou zemích, Rusku a Francii, podat srozumitelné přehled marketu s luxusním zbožím v Rusku a předpovědět jeho rozvoj v po-krizové době. Pro účely studie, primární …viacAbstract:
The main goal of the thesis is a study of consumer behavior towards purchasing of luxury goods. The aim was to see the differences in behavior between Russian and Western consumers towards luxury goods. The objective of the thesis is to analyze consumer perceptions of luxury in two countries, Russia and France, to give a comprehensive overview of the Russian luxury goods market and to give a forecast …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petr Procházka, MSc, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Czech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
null
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomie luxusu: Komparativní analýza demonstrativní spotřeby elektroniky mezi studenty Technické univerzity Liberec a studenty Vysoké školy ekonomické v Praze
Patrik Reichelt -
Ekonomie luxusu – komparativní analýza demonstrativní spotřeby mezi studenty UTB, VŠE a ČVUT
Pavel Veselý -
Ekonomie luxusu: Je pro studenty VŠE demonstrativní spotřeba důležitým faktorem při nákupu spotřební elektroniky?
František Staněk -
Hédonistická nebo prestižní spotřeba?
Kateryna Oliynyk -
Consumer behaviour in luxury clothing market
Denisa Toufarová -
Changes in consumer behavior due to Corona virus pandemic
Shadrach Kwesi Amankwatia Gyimah -
The impact of returns on consumer behavior while purchasing goods online on apparel market in Czech Republic
Mikhail Serebriannikov -
Factors influencing the consumer behavior of Russian citizens towards luxury goods
Maria Babenkova
Názov
Vložil
Vložené
Práva