Persuasive Language in Job Advertising of Multinational Corporations – Bc. Michaela Pelcová
Bc. Michaela Pelcová
Diplomová práce
Persuasive Language in Job Advertising of Multinational Corporations
Persuasive Language in Job Advertising of Multinational Corporations
Anotace:
Cílem této práce je analýza sta pracovních inzerátů úspěšných nadnárodních korporací, publikovaných na Internetu, za účelem popsání lingvistických prvků, které přispívají k přesvědčovací funkci inzerce. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou poskytnuty informace týkající se cílů práce, metodologie, nadnárodních korporací, rozdílů mezi mluveným a psaným jazykem …víceAbstract:
The aim of the thesis is to analyze a corpus of 100 job advertisements of successful multinational corporations published on the Internet in order to describe its persuasive language. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part provides theoretical background information concerning hypotheses, reserach objectives, methodology, multinational corporations, characteristics …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jd8hl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2014
- Vedoucí: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jitka Vlčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Organization Culture and Growing Strategy in Multinational Corporations
Yuchen Si -
Diversity Management and Human Resource Management Measures in Multinational Corporations
Xiwen Yu -
Diversity Management and Human Resource Management Measures in Multinational Corporations
Boyi Wang -
The influence of culture on multinational corporations advertising strategies
Laetitia Barre -
MULTINATIONAL CORPORATIONS IN THE CREATIVE INDUSTRIES AND SPECIFICS IN ITS MANAGEMENT
Yevhen Kharabuha -
Multinational Corporations and Nation-states: Partners, Adversaries, or Autonomous Actors?
Martina Steinbocková -
Organizing of the Multinational Corporations in the Region the Central and Eastern Europe
Jana Heřmánková -
Diverzita a interkulturní aspekty fungování MNC
Pavla Tetenková