Marketing bankových produktov a služieb – Erika Foltínová
Erika Foltínová
Bakalářská práce
Marketing bankových produktov a služieb
Marketing of the banking products and services
Abstract:
Bachelor work deals with profitability of commercial bank and profitability of chosen bank products. Objective of this bachelor work is to present and analyzes problematic of profitability of commercial bank and its chosen products in context of efficiency of commercial bank and to present available directions of increasing profitability in conditions of commercial bank. First chapter is dedicated …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou marketingu bankových produktov a služieb. Cieľom tejto bakalárskej práce je prezentovať a analyzovať problematiku marketingu bankových produktov a služieb v kontexte výkonnosti komerčnej banky a prezentovať možné smery zvyšovania úspešnosti týchto bankových produktov v podmienkach komerčnej banky. Prvú kapitolu venujem komerčnej banke a základným determinantom …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/qe9uj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Belás, PhD.
- Oponent: Ing. Miroslav Križan
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Retail banking ako špecifická oblasť bankového podnikania
Alena Tlacháčová -
Vývoj produktov a služieb privátneho bankovníctva
Tomáš Magdolen -
Vývojové trendy v distribúcii bankových produktov a služieb
Aneta Csorba -
Návrh produktov a služieb z oblasti Beyond Banking
Oldřich Kopecký -
Analýza potrieb učiteľov pri začleňovaní tém globálneho rozvojového vzdelávania: Organizácia ARPOK a jej služby a produkty
Lenka PUTALOVÁ -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil