Vnímání elektromobility na trhu České republiky – Karolína Štaflová
Karolína Štaflová
Bakalářská práce
Vnímání elektromobility na trhu České republiky
Perception of electromobility in the Czech market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumem obecného vnímání elektromobility na českém trhu. Předmětem celého zkoumání je značka Audi, u níž je zjišťována image z pohledu českého spotřebitele. Na základě tohoto výzkumu jsou navrhovány doporučení pro komunikaci elektromobilů vůči českému spotřebiteli. K dosažení cíle je použita metoda kvantitativního dotazníkového šetření provedeném na území České republiky …víceAbstract:
This Bachelor's thesis deals with research on the general perception of electromobility in the Czech market. The subject of this research is the brand Audi, whose image is examined from the point of view of the Czech consumer. Based on this research there are recommendations proposed for the communication of electric vehicles to the Czech consumer. To achieve the objective, the method of the quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88915
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Jakub Sieber
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88915
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Škoda's Marketing Strategy of Penetration the Czech Market with Electric Cars
Daria Iushkina -
Návrh marketingové komunikace při uvádění nového produktu na trh
Šárka Kniežová -
Komunikační strategie společnosti ADM pro americký trh
Barbora Davidová -
Analýza mezinárodního marketingu při vstupu na zahraniční trh
Simona Štěrbová -
Vliv těžby kobaltu v Demokratické republice Kongo na evropský trh s elektromobily
Xuan Chien Bui -
Identifikace trhu s elektromobily v ČR
Jakub Zecha -
Hodnocení konkurence na trhu s elektromobily v České republice
Jakub Štoudek -
Analýza českého trhu s elektromobily a doporučení strategie pro vstup nové firmy
Gabriela Janovská