Návrh inbound marketingové strategie společnosti Egerfish s.r.o. – Petra Minaříková
Petra Minaříková
Master's thesis
Návrh inbound marketingové strategie společnosti Egerfish s.r.o.
The proposition of inbound marketing strategy of Egerfish s.r.o.
Abstract:
Cílem této práce je návrh inbound marketingové strategie společnosti Egerfish s.r.o. Egerfish je výrobně-velkoobchodní společnost na trhu rybářských potřeb s vlastními značkami Sema a Suretti. Egerfish obchoduje obchodu výhradně s maloobchodníky v rámci B2B vztahů. Návrh inbound marketingové strategie je založen na analýzách společnosti a trhu rybářských potřeb v ČR. Metody, které byly použity pro …moreAbstract:
The objective of the diploma thesis is a proposition of inbound marketing strategy of Egerfish - a limited liability company. Egerfish is a manufacturing and wholesale company conducting business on the fishing tackle market. Egerfish´s products are sold under two brands - Sema and Suretti. Egerfish is trading exclusively with retailers within B2B relationship. The proposal of inbound marketing strategy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 10. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48516
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2016
- Supervisor: Jiří Sedláček
- Reader: Jiří Slaba
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48516
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Návrh inbound marketingové strategie pro resort na Srí Lance
Adam Hanuš -
Návrh inbound marketingové strategie ve start-upu na B2B trhu
Michaela Fotrová -
Návrh inbound marketingové strategie pro vybranou společnost
Kateřina Krejčíková -
Strategie inbound marketingu pro mobilní aplikaci Socialball
Jakub Machalický -
Využitie nástrojov inbound marketingu v start-upe
Simona Porubská -
Návrh strategie inbound marketingu pro start-up Stips.cz
Simona Horáčková -
Inbound marketing v provozní fázi webu
Vojtěch Váňa -
Návrh a realizace inbound marketingu pro aplikaci Driversroads.com
Michal Dudáček