Využitie Google Ad Grants neziskovými organizáciami v Českej republike – Petra Šľachtová
Petra Šľachtová
Master's thesis
Využitie Google Ad Grants neziskovými organizáciami v Českej republike
Využití Google Ad Grants neziskovými organizacemi v České republice
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá využíváním programu Google Ad Grants neziskovými organizacemi v České republice. Hlavním cílem je zjistit, jaký je přístup neziskových organizací k online marketingu, jaké je povědomí českých neziskových organizací o existenci programu Google Ad Grants, jaký je jejich přístup ke správě účtů Ad Grants a pro jaké segmenty neziskového sektoru je program určen. Výzkum proběhl …viacAbstract:
The diploma thesis analyses the use of Google Ad Grants program among NGOs in Czech Republic. The goal of the thesis is to determine the approach of Czech NGOs towards online marketing, find out what is the awareness of Czech NGOs about the exitance of Google Ad Grants, how they approach managing the Ad Grants accounts, and in what non-profit sectors NGOs can make use of this program. The research …viacAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá využívaním programu Google Ad Grants neziskovými organizáciami v Českej Republike. Hlavným cieľom je zistiť aký je prístup neziskových organizácií k online marketingu, aké je povedomie českých neziskových organizácií o existencii programu Google Ad Grants, aký je ich prístup k správe účtov Ad Grants a pre aké segmenty neziskového sektoru je program určený. Výskum prebehol …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80339
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedúci: Václav Stříteský
- Oponent: Petr Šíma
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80339
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Analýza online marketingu vybrané neziskové organizace
Eva Terazová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Reklama neziskové organizace
Nikola Vitíková -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Financování neziskové organizace z reklamy
Tereza Bohuslavová -
Sociální reklama Nadace Dobrý anděl
Jana Milostná -
Sociální reklama a současná dospívající generace
Marcela Mráčková