Využitie Google Ad Grants neziskovými organizáciami v Českej republike – Petra Šľachtová
Petra Šľachtová
Diplomová práce
Využitie Google Ad Grants neziskovými organizáciami v Českej republike
Využití Google Ad Grants neziskovými organizacemi v České republice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využíváním programu Google Ad Grants neziskovými organizacemi v České republice. Hlavním cílem je zjistit, jaký je přístup neziskových organizací k online marketingu, jaké je povědomí českých neziskových organizací o existenci programu Google Ad Grants, jaký je jejich přístup ke správě účtů Ad Grants a pro jaké segmenty neziskového sektoru je program určen. Výzkum proběhl …víceAbstract:
The diploma thesis analyses the use of Google Ad Grants program among NGOs in Czech Republic. The goal of the thesis is to determine the approach of Czech NGOs towards online marketing, find out what is the awareness of Czech NGOs about the exitance of Google Ad Grants, how they approach managing the Ad Grants accounts, and in what non-profit sectors NGOs can make use of this program. The research …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá využívaním programu Google Ad Grants neziskovými organizáciami v Českej Republike. Hlavným cieľom je zistiť aký je prístup neziskových organizácií k online marketingu, aké je povedomie českých neziskových organizácií o existencii programu Google Ad Grants, aký je ich prístup k správe účtov Ad Grants a pre aké segmenty neziskového sektoru je program určený. Výskum prebehol …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80339
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Petr Šíma
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80339
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Analýza vlivu online marketingu na známost neziskové organizace
Vojtěch Třísko -
Analýza online marketingu vybrané neziskové organizace
Eva Terazová -
Online marketing vybraného podniku/značky
Wanda Lesley Ann Špániková -
Online marketing organizace Sdružení historických sídel Čech, Moravy a Slezska
Vilém Kulhavý -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Reklama neziskové organizace
Nikola Vitíková