Eliška Mašková

Bachelor's thesis

Návrh na vylepšení marketingové strategie společnosti JUST CS, s r.o.

Proposal to Improve the Marketing Strategy of the Company JUST CS, s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti JUST CS, s r.o. Jejím cílem je provést analýzu stávající marketingové strategie společnosti JUST CS, s r.o. se zaměřením na aplikaci marketingového mixu a analýzy SWOT a s pomocí vlastního terénního šetření spokojenosti zákazníků poskytnout návrhy a doporučení pro vylepšení této marketingové strategie.
Abstract:
The thesis focuses on the marketing strategy of the company JUST CS, s.r.o. Its aim is to analyze the current marketing strategy of the company JUST CS, s.r.o. focusing on the application of the marketing mix and SWOT analysis, and using my own field survey of customer satisfaction to provide suggestions and recommendations for improvement of the marketing strategy.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 7. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2016
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Přemysl Průša

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49617