Návrh na vylepšení marketingové strategie společnosti JUST CS, s r.o. – Eliška Mašková
Eliška Mašková
Bachelor's thesis
Návrh na vylepšení marketingové strategie společnosti JUST CS, s r.o.
Proposal to Improve the Marketing Strategy of the Company JUST CS, s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti JUST CS, s r.o. Jejím cílem je provést analýzu stávající marketingové strategie společnosti JUST CS, s r.o. se zaměřením na aplikaci marketingového mixu a analýzy SWOT a s pomocí vlastního terénního šetření spokojenosti zákazníků poskytnout návrhy a doporučení pro vylepšení této marketingové strategie.Abstract:
The thesis focuses on the marketing strategy of the company JUST CS, s.r.o. Its aim is to analyze the current marketing strategy of the company JUST CS, s.r.o. focusing on the application of the marketing mix and SWOT analysis, and using my own field survey of customer satisfaction to provide suggestions and recommendations for improvement of the marketing strategy.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 7. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49617
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2016
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Přemysl Průša
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49617
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Přímý prodej a marketingová komunikace
Andrej Čatajský -
Marketing Strategy of Cosmetics Industry in China
Shu Chen -
Pohyb Cs134 půdním profilem a stanovení transferového koeficientu půda-rostliny pro Cs134 v experimentálních podmínkách.
Jaroslav Šorm -
Současné stanovení více prvků metodou HR-CS GFAAS ve vzorcích lišejníků
Lenka Brůhová