Dora BUKOVJANOVÁ
Bachelor's thesis
Žák s ADHD v inkluzivním vzdělávání
A student with ADHD in inclusive education
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá popisem inkluzivního vzdělávání a analýzou možností tohoto vzdělávání u žáka s ADHD na prvním stupni základní školy. Zjišťuje, jaké metody a formy jsou používány pro vzdělávání žáka s ADHD a také jaké způsoby motivace jsou vyžívány při práci s tímto žákem. Dále se zabývá sociálním postavením žáka s ADHD v třídním kolektivu a tím, jak funguje spolupráce mezi učitelem …moreAbstract:
This bachelor´s thesis deals with the description of inclusive education and the analysis of the possibilities of this education for a student with ADHD in the first grade of elementary school. It finds out what methods and forms are used to educate a student with ADHD and aslo what methods of motivation are used when working with this student. It also deals with the social position of the student …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BUKOVJANOVÁ, Dora. Žák s ADHD v inkluzivním vzdělávání. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Metody snižování rasových a etnických předsudků učitelů a učitelek na základní škole
Jiří FIALKA -
Metody estetické výchovy jako nástroje sociální inkluze ve vzdělávání romských skupin obyvatelstva
Klára Adámková -
Vyučovací metody učitelů při inkluzivním vzdělávání v mateřských školách
Petra DRMOLOVÁ -
Vyučovací metody učitelů při inkluzivním vzdělávání v mateřských školách
Petra DRMOLOVÁ -
Využití projektové metody v inkluzivním vzdělávání
Petra MACHÁTOVÁ -
Artefiletické metody jako prostředkem kompenzace krize dětského výtvarného projevu v inkluzivní třídě
Dominika BLAHOVCOVÁ -
Výukové metody využívané u dítěte s vývojovou dysfázií
Jana Syrovátková -
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská