Ing. Radovan Šrein

Bakalářská práce

Svoboda projevu a její limity v marketingové komunikaci

Freedom of expression and its limits in marketing communication
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou svobody projevu, v marketingové komunikaci. Teoretická část analyzuje pojem svoboda, projev a poté celý pojem svoboda projevu. Dále se také zmiňuji o historii svobody projevu a to jak ve světě, tak i v ČR. V této práci můžete najít také analýzu čl. 17 listiny základních práv a svobod a další obecná omezení jako limity a omezení svobody projevu. Práce je zaměřená na omezení …více
Abstract:
This thesis deals with analysis of freedom of speech in marketing communication. The theoretical part analyzes the concept of the freedom of expression, and then the whole concept of freedom of speech. I also mention something about the history of freedom of expression in the world and also the Czech Republic. In this work you can find even analysis of the Article 17 of the Charter of Fundamental Rights …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: doc. JUDr. Eduard Bruna, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace