Marketingová komunikace společnosti Unicredit bank CZ – Bc. Jiří Nepomucký
Bc. Jiří Nepomucký
Master's thesis
Marketingová komunikace společnosti Unicredit bank CZ
Marketing communication of Unicredit bank CZ
Abstract:
Práce se věnuje deskripci marketingové komunikace společnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s. Důvodem je nedávno vytvořená strategická koncepce komunikace v rámci skupiny UniCredit a rostoucí náklady na propagaci. Součástí práce je definice teoretického základu a následný rozbor konkrétní marketingové kampaně na produkt U konto. V neposlední řadě je kladen důraz na nový komunikační …moreAbstract:
Thesis deals with the description of marketing communication of the UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia Inc. The reason is the recently created strategic concept of communication within the UniCredit Group and the rising cost of promotion. Main Part of the thesis is definition of theoretical basis and subsequent analysis of specific marketing campaign for the product U Konto. Important part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nbssn/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza struktury poplatků na běžném účtu u českých bank
Denisa Zajacová -
Neverbální komunikace Key account managerů energetické společnosti při vyjednávání
Zdeněk Jaroš -
Efektivita vybraných nástrojů marketingové komunikace při podpoře prodejního procesu a tvorbě vztahu se zákazníkem
David Říha -
Náročnost pozice Key Account Managera v 21. století
Daniel Bartoš -
Key account management Jednání a péče o klíčového zákazníka
Barbora Prášková -
Jak uspět ve výběrovém řízení na pozici Key Account Managera
Petra Stárková -
Analýza propagační komunikace vybrané neziskové organizace
Marie Millerová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků