Bc. Jana OCHOVÁ

Bachelor's thesis

Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?

Bezhotovostní platební karty pro čerpání pohonných hmot

Loyalty program - effective sales promotion tool
Abstract:
Cílem této práce je potvrzení toho, nakolik může být bezhotovostní platební karta účelným nástrojem podpory prodeje, jakým způsobem může tvořit součást věrnostních programů a tím být cenným měřítkem pro ovlivnění zákazníka při nákupu. Teoretická část pojednává o komunikaci se zákazníkem prostřednictvím podpory prodeje, věrnostních programů a CRM. V praktické části jsou analyzovány projekty, které jsou …more
Abstract:
The aim of this essay is a confirmation, how cashless credit card can be an efficient instru-ment of a sales promotion, in what way it can be a part of a loyality program and thereby to be a valuable criterion for affection of a customer while purchasing. A communication with a customer throught a sales promotion, loyality programs and CRM is described in theore-tical part of the essay. In practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Identifier: 7510

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2008

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

OCHOVÁ, Jana. Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2038

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications