Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje? – Bc. Jana OCHOVÁ
Bc. Jana OCHOVÁ
Bachelor's thesis
Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?
Bezhotovostní platební karty pro čerpání pohonných hmot
Loyalty program - effective sales promotion tool
Abstract:
Cílem této práce je potvrzení toho, nakolik může být bezhotovostní platební karta účelným nástrojem podpory prodeje, jakým způsobem může tvořit součást věrnostních programů a tím být cenným měřítkem pro ovlivnění zákazníka při nákupu. Teoretická část pojednává o komunikaci se zákazníkem prostřednictvím podpory prodeje, věrnostních programů a CRM. V praktické části jsou analyzovány projekty, které jsou …moreAbstract:
The aim of this essay is a confirmation, how cashless credit card can be an efficient instru-ment of a sales promotion, in what way it can be a part of a loyality program and thereby to be a valuable criterion for affection of a customer while purchasing. A communication with a customer throught a sales promotion, loyality programs and CRM is described in theore-tical part of the essay. In practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Identifier:
7510
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OCHOVÁ, Jana. \textit{Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Available from: https://theses.cz/id/mztbe0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
OCHOVÁ, Jana. Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2038
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Šek a platební karta
Vladislav Fongrad -
Šek a platební karta
Šimon Jirásek -
Fraudy a platební karty
Gabriela Bělská -
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Denisa Pešková -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Zuzana Zemanová -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Jaroslava Nová -
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
Monika Puršlová