Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje? – Bc. Jana OCHOVÁ
Bc. Jana OCHOVÁ
Bachelor's thesis
Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?
Bezhotovostní platební karty pro čerpání pohonných hmot
Loyalty program - effective sales promotion tool
Anotácia:
Cílem této práce je potvrzení toho, nakolik může být bezhotovostní platební karta účelným nástrojem podpory prodeje, jakým způsobem může tvořit součást věrnostních programů a tím být cenným měřítkem pro ovlivnění zákazníka při nákupu. Teoretická část pojednává o komunikaci se zákazníkem prostřednictvím podpory prodeje, věrnostních programů a CRM. V praktické části jsou analyzovány projekty, které jsou …viacAbstract:
The aim of this essay is a confirmation, how cashless credit card can be an efficient instru-ment of a sales promotion, in what way it can be a part of a loyality program and thereby to be a valuable criterion for affection of a customer while purchasing. A communication with a customer throught a sales promotion, loyality programs and CRM is described in theore-tical part of the essay. In practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
7510
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OCHOVÁ, Jana. Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2038
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Šek a platební karta
Vladislav Fongrad -
Šek a platební karta
Šimon Jirásek -
Fraudy a platební karty
Gabriela Bělská -
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Denisa Pešková -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Zuzana Zemanová -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Jaroslava Nová -
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
Monika Puršlová