Bc. Jana OCHOVÁ

Bakalářská práce

Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?

Bezhotovostní platební karty pro čerpání pohonných hmot

Loyalty program - effective sales promotion tool
Anotace:
Cílem této práce je potvrzení toho, nakolik může být bezhotovostní platební karta účelným nástrojem podpory prodeje, jakým způsobem může tvořit součást věrnostních programů a tím být cenným měřítkem pro ovlivnění zákazníka při nákupu. Teoretická část pojednává o komunikaci se zákazníkem prostřednictvím podpory prodeje, věrnostních programů a CRM. V praktické části jsou analyzovány projekty, které jsou …více
Abstract:
The aim of this essay is a confirmation, how cashless credit card can be an efficient instru-ment of a sales promotion, in what way it can be a part of a loyality program and thereby to be a valuable criterion for affection of a customer while purchasing. A communication with a customer throught a sales promotion, loyality programs and CRM is described in theore-tical part of the essay. In practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor: 7510

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

OCHOVÁ, Jana. Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2038

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace