Analýza oblíbenosti spotřeby vín s označením VOC Modré Hory – Bc. Ondřej Rozlílek
Bc. Ondřej Rozlílek
Master's thesis
Analýza oblíbenosti spotřeby vín s označením VOC Modré Hory
Analysis of the Wine Popularity Consumption Labelled as VOC Modrá Hora
Abstract:
Cílem diplomové práce je zjistit, zda jsou vína s označením VOC Modré Hory u veřejnosti dostatečně známá, a zda mají tato vína v oblibě. Tato práce je rozdělena do tří částí. V první, teoretické části je stručně popsána historie vinařství, systém zatřiďování vín v České republice, nastíněny podmínky VOC sdružení ve vinařském zákoně, které musí splňovat, aby mohli vyrábět vína s označením VOC. Závěr …moreAbstract:
The goal of my master thesis is to find out if the wines with VOC Modrá Hora label are well known in public and also if they like these wines. This thesis is dividend into the three parts. In the first one, which is theoretical part, I am shortly describing history of wine growing, system of sorting wines in the Czech Republic and also writing about requirements of VOC council in wine law which they …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2015
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/7367/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2015
- Supervisor: Ing. Pavla Burešová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Analýza vín originální certifikace z vinařské oblasti Morava
Ondřej Němeček -
Vína originální certifikace
Stanislav Andrusiów -
Rozvoj horizontálních struktur ovládání v českém vinařství - segment vín originální certifikace
Jana Babáčková -
Sociální konstruovanost vína u vinařů na Moravě
Tereza Štefanová -
Označování vína a jeho význam pro marketing
Radim Ješina -
Dopady koronavirové krize na vinaře sdružené ve VOC Modré Hory
Lukáš Melichar -
Kvalitativní výzkum sociálních komunit vinařů ve vinařské oblasti Morava
Barbora Dvorníková -
Role vinařských sdružení v regionálním rozvoji
Tereza Štefanová