Analýza oblíbenosti spotřeby vín s označením VOC Modré Hory – Bc. Ondřej Rozlílek
Bc. Ondřej Rozlílek
Diplomová práce
Analýza oblíbenosti spotřeby vín s označením VOC Modré Hory
Analysis of the Wine Popularity Consumption Labelled as VOC Modrá Hora
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, zda jsou vína s označením VOC Modré Hory u veřejnosti dostatečně známá, a zda mají tato vína v oblibě. Tato práce je rozdělena do tří částí. V první, teoretické části je stručně popsána historie vinařství, systém zatřiďování vín v České republice, nastíněny podmínky VOC sdružení ve vinařském zákoně, které musí splňovat, aby mohli vyrábět vína s označením VOC. Závěr …víceAbstract:
The goal of my master thesis is to find out if the wines with VOC Modrá Hora label are well known in public and also if they like these wines. This thesis is dividend into the three parts. In the first one, which is theoretical part, I am shortly describing history of wine growing, system of sorting wines in the Czech Republic and also writing about requirements of VOC council in wine law which they …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/7367/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2015
- Vedoucí: Ing. Pavla Burešová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROZLÍLEK, Ondřej. \textit{Analýza oblíbenosti spotřeby vín s označením VOC Modré Hory}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/mzuzya/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vín originální certifikace z vinařské oblasti Morava
Ondřej Němeček -
Vína originální certifikace
Stanislav Andrusiów -
Rozvoj horizontálních struktur ovládání v českém vinařství - segment vín originální certifikace
Jana Babáčková -
Sociální konstruovanost vína u vinařů na Moravě
Tereza Štefanová -
Označování vína a jeho význam pro marketing
Radim Ješina -
Dopady koronavirové krize na vinaře sdružené ve VOC Modré Hory
Lukáš Melichar -
Kvalitativní výzkum sociálních komunit vinařů ve vinařské oblasti Morava
Barbora Dvorníková -
Role vinařských sdružení v regionálním rozvoji
Tereza Štefanová