Společenská odpovědnost mobilních operátorů na trhu ČR z pohledu zákazníků. – Anna Hůrková
Anna Hůrková
Diplomová práce
Společenská odpovědnost mobilních operátorů na trhu ČR z pohledu zákazníků.
Corporate social responsibility of mobile operators on CZ market from the customer`s point of view
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti mobilních operátorů na trhu v České republice. Cílem diplomové práce je zanalyzovat jednotlivé aktivity těchto firem v oblasti CSR a zjistit, jak tuto problematiku vnímají zákazníci. Práce je rozdělena do 5 částí. V úvodu je blíže představena historie a čemu se bude práce dále věnovat. Teoretická část definuje koncept CSR, teorii stakeholderů …víceAbstract:
This master‘s thesis deals with issues of social responsibility of mobile operators on the Czech market. The aim of the diploma thesis is to analyze the activities of these companies in the area of CSR and to find out how the customers perceive this problem. The work is divided into 5 parts. In the introduction, the history and summary of thesis are presented. The theoretical part defines the concept …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75508
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2019
- Vedoucí: Alena Plášková
- Oponent: Hana Svobodová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75508
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić