Bc. Marek DOLINA

Bachelor's thesis

Analýza obsahu sdělení v marketingové komunikaci Filharmonie Bohuslava Martinů

Content analysis of Bohuslav Martinu Philharmonics marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku související s marketingem Filharmonie Bohuslava Martinů ve Zlíně. Teoretickou část práce tvoří úvod do marketingu kulturních institucí a obecné informace o zkoumané organizaci. V analytické části je především sledován marketingový mix filharmonie, komunikační sdělení v její komunikaci a srovnání s průzkumem její cílové skupiny.
Abstract:
The Bachelor study deals with issues related to marketing of Bohuslav Martinů Philharmonics. The theoretical chapter consists of introduction to arts marketing and general information about the examined organization. The analytical part of the work observes the marketing mix of the philharmonics, messages in its communication and confrontation with members of its target group.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Accessible from:: 11. 5. 2009
Identifier: 10653

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2009
  • Supervisor: Ing. Radim Bačuvčík

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DOLINA, Marek. Analýza obsahu sdělení v marketingové komunikaci Filharmonie Bohuslava Martinů. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.