Analýza obsahu sdělení v marketingové komunikaci Filharmonie Bohuslava Martinů – Bc. Marek DOLINA
Bc. Marek DOLINA
Bachelor's thesis
Analýza obsahu sdělení v marketingové komunikaci Filharmonie Bohuslava Martinů
Content analysis of Bohuslav Martinu Philharmonics marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku související s marketingem Filharmonie Bohuslava Martinů ve Zlíně. Teoretickou část práce tvoří úvod do marketingu kulturních institucí a obecné informace o zkoumané organizaci. V analytické části je především sledován marketingový mix filharmonie, komunikační sdělení v její komunikaci a srovnání s průzkumem její cílové skupiny.Abstract:
The Bachelor study deals with issues related to marketing of Bohuslav Martinů Philharmonics. The theoretical chapter consists of introduction to arts marketing and general information about the examined organization. The analytical part of the work observes the marketing mix of the philharmonics, messages in its communication and confrontation with members of its target group.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Accessible from:: 11. 5. 2009
Identifier:
10653
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2009
- Supervisor: Ing. Radim Bačuvčík
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOLINA, Marek. \textit{Analýza obsahu sdělení v marketingové komunikaci Filharmonie Bohuslava Martinů}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/n04ym6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DOLINA, Marek. Analýza obsahu sdělení v marketingové komunikaci Filharmonie Bohuslava Martinů. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Role marketingu v neziskové organizaci: Komunikační mix projektu ,,Podporuj mě...“ neziskové organizace DEJME DĚTEM ŠANCI
Tereza Tkadlecová -
Návrh komunikačního plánu vybrané neziskové organizace
Andrea Brucknerová -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Návrh komunikační kampaně neziskové organizace
Sandra Jiřiková -
Návrh komunikační kampaně neziskové organizace
Andrea Kanko -
Vizuální a komunikační identita neziskové organizace Zvíře v tísni, z. s.
Pavla Mottlová