Analýza obsahu sdělení v marketingové komunikaci Filharmonie Bohuslava Martinů – Bc. Marek DOLINA
Bc. Marek DOLINA
Bakalářská práce
Analýza obsahu sdělení v marketingové komunikaci Filharmonie Bohuslava Martinů
Content analysis of Bohuslav Martinu Philharmonics marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku související s marketingem Filharmonie Bohuslava Martinů ve Zlíně. Teoretickou část práce tvoří úvod do marketingu kulturních institucí a obecné informace o zkoumané organizaci. V analytické části je především sledován marketingový mix filharmonie, komunikační sdělení v její komunikaci a srovnání s průzkumem její cílové skupiny.Abstract:
The Bachelor study deals with issues related to marketing of Bohuslav Martinů Philharmonics. The theoretical chapter consists of introduction to arts marketing and general information about the examined organization. The analytical part of the work observes the marketing mix of the philharmonics, messages in its communication and confrontation with members of its target group.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Zveřejnit od: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10653
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOLINA, Marek. \textit{Analýza obsahu sdělení v marketingové komunikaci Filharmonie Bohuslava Martinů}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/n04ym6/.
Jak správně citovat práci
DOLINA, Marek. Analýza obsahu sdělení v marketingové komunikaci Filharmonie Bohuslava Martinů. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Role marketingu v neziskové organizaci: Komunikační mix projektu ,,Podporuj mě...“ neziskové organizace DEJME DĚTEM ŠANCI
Tereza Tkadlecová -
Návrh komunikačního plánu vybrané neziskové organizace
Andrea Brucknerová -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Návrh komunikační kampaně neziskové organizace
Sandra Jiřiková -
Návrh komunikační kampaně neziskové organizace
Andrea Kanko -
Vizuální a komunikační identita neziskové organizace Zvíře v tísni, z. s.
Pavla Mottlová