Zefektivnění public relations v Charitě Hrabyně – Bc. Alena BERGEROVÁ
Bc. Alena BERGEROVÁ
Bakalářská práce
Zefektivnění public relations v Charitě Hrabyně
Improvement of Public Relations in the Organization Charita Hrabyně
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na realizaci public relations Charity Hrabyně, neziskové organizace. Cílem je zefektivnit dosavadní PR a dosáhnout účelného využívání jeho nástrojů a technik. První část práce je věnována teoretickému popisu problematiky vztahů s veřejností. Metodologie se zabývá zjišťováním aktuálního stavu PR organizace prostřednictvím analýz. Pomocí této kombinace metod v praktické části …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the realisation of public relations in the non-profit organisation ?Charity Hrabyně?. The purpose is to make the actual PR more effective and to reach purposeful using of its implements and technics. The first part of this work is concerned with theoretical description of PR problems. The methodology is focused on finding out of the actual PR status of the organisation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2009
Zveřejnit od: 31. 3. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
- Vedoucí: PhDr. Přemysl Mácha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BERGEROVÁ, Alena. Zefektivnění public relations v Charitě Hrabyně. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Management v neziskovém sektoru
Práce na příbuzné téma
-
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
Jan LÖBL -
Integrace metod vyběrů bodů a analýzy hlavních komponent do projektu A.D.A.P.T.
Štěpán Dvořáček -
1. Teoretická část:\nl{} Dichotomie ve fotografii a její fantaskní projevy\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Obskurní hračky\nl{} b) výstavní soubor: Dětská fotografická publikace
Sebastian Vošvrda -
Kulturní a sémiotická analýza reklamních kampaní zaměřených na nositelné technologie (wearable technologies) a chytré textilie (smart clothes)
Kristýna Supíková -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
Petr Žák -
Analýza Corporate Identity společnosti Starbucks
Pavla Mautvicová