Vnímání značky Radegast na českém pivním trhu – Jan Volný
Jan Volný
Diplomová práce
Vnímání značky Radegast na českém pivním trhu
The perception of the brand Radegast on the Czech beer market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je formulace doporučení vlastníkům značky Radegast v oblasti zlepšení vnímání, zvýšení povědomí a maximalizace hodnoty značky na základě analýzy vybrané značky a vlastního kvantitativního výzkumu. Úvodní dvě kapitoly práce se zabývají definováním značky jako takové a jejímu strategickému řízení. V kapitole třetí je rozebrána zkoumaná značka Radegast, její historie, marketingové …víceAbstract:
The goal of this masters thesis is to design a set of recommendations for owners of the brand Radegast in the field of improving a brand perception, increasing awareness and maximization of brand value, which will be achieved by analyzing the brand and conducting own quantitative research. The first chapter aims to define the brand itself as well as its strategic management. In the second chapter, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49372
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Jan Bockstefel
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49372
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující podobu a funkčnost podnikových systémů pro měření a řízení výkonnosti
Vít Kipiel -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková -
Brand management z pohledu neuromarketingu
Jana Hrušková -
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
Ondřej Marček -
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Tereza Červinková -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Smyslový marketing a brand management
Martin Graupner -
Brand management značky Schauma
Martina Grauerová