Individuální forma výuky dítěte se spinální svalovou atrofií – Bc. Ivana Navrátilová
Bc. Ivana Navrátilová
Bachelor's thesis
Individuální forma výuky dítěte se spinální svalovou atrofií
Individual form of schooling for Child with Spinal Muscular Atrophy
Abstract:
Bakalářská práce s tématem Individuální forma vzdělávání dítěte se Spinální svalovou atrofií je rozdělená na teoretickou a praktickou část. První teoretická část vymezuje pojmy Spinální svalová atrofie, kvalita života se zdravotním postižením a rodina s dítětem se zdravotním postižením. Druhá část teorie se zabývá komplexní péči o dítě s tělesným postižením. Popisuje ucelenou rehabilitaci, vzdělávání …moreAbstract:
The bachelor thesis with theme Individual form of children education with Spinal muscular atrophy is divided into theoretical and practical parts. The first subpart of theoretical parts define the spinal musculat atrophy, life quality with disability and family with disabled children. The second subpart of theoretical part describes complex care for disabled children, this subpart also describes comprehesive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/a5uyo/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ