Individuální forma výuky dítěte se spinální svalovou atrofií – Bc. Ivana Navrátilová
Bc. Ivana Navrátilová
Bakalářská práce
Individuální forma výuky dítěte se spinální svalovou atrofií
Individual form of schooling for Child with Spinal Muscular Atrophy
Anotace:
Bakalářská práce s tématem Individuální forma vzdělávání dítěte se Spinální svalovou atrofií je rozdělená na teoretickou a praktickou část. První teoretická část vymezuje pojmy Spinální svalová atrofie, kvalita života se zdravotním postižením a rodina s dítětem se zdravotním postižením. Druhá část teorie se zabývá komplexní péči o dítě s tělesným postižením. Popisuje ucelenou rehabilitaci, vzdělávání …víceAbstract:
The bachelor thesis with theme Individual form of children education with Spinal muscular atrophy is divided into theoretical and practical parts. The first subpart of theoretical parts define the spinal musculat atrophy, life quality with disability and family with disabled children. The second subpart of theoretical part describes complex care for disabled children, this subpart also describes comprehesive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a5uyo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ