Angličtina jako nástroj marketingu v Republice Kazachstán. – Alexandra Andreyeva
Alexandra Andreyeva
Bakalářská práce
Angličtina jako nástroj marketingu v Republice Kazachstán.
English as a marketing tool in the Republic of Kazakhstan.
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá roli angličtiny jako strategického marketingového nástroje ve vícejazyčném prostředí Kazachstánu. V zemi, kde jsou předními jazyky kazaština a ruština, se zavádění angličtiny do reklamních kampaní stává důležitým prostředkem k oslovení širšího publika a zvýšení mezinárodní konkurenceschopnosti. První část práce začíná rozborem jazykového prostředí Kazachstánu, včetně historického …víceAbstract:
This bachelor's thesis explores the role of English as a strategic marketing tool in the multilingual environment of Kazakhstan. In a country where Kazakh and Russian are the leading languages, introducing English into advertising campaigns is becoming an important means of reaching a wider audience and increasing international competitiveness. The first part of the work begins with an analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2024
- Vedoucí: PhDr. Martina Jarkovská, Ph.D.
- Oponent: Drahoslava Kšandová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace
Yulia Shmakova -
Masová komunikace (Analýza prostředků masové komunikace)
Jiří PRUNER -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Sára Seidlová -
Prostředky masové komunikace a jejich vliv na psychosociální vývoj dítěte
Adéla Vahalová -
PROSTŘEDKY MASOVÉ KOMUNIKACE A JEJICH VLIV NA PSYCHOSOCIÁLNÍ VÝVOJ DĚTÍ
Marcela ČERNOTOVÁ -
Marketingová komunikace společnosti RP Climbing s.r.o.
Tomáš Látal -
Prostředky masové komunikace jako součást životního stylu mládeže
Pavlína Dúbravová -
Děti a prostředky masové komunikace
Jaroslav Berka
Název
Vložil
Vloženo
Práva