Marketing Tipsport extraligy ledního hokeje – Bc. David Skočovský
Bc. David Skočovský
Bakalářská práce
Marketing Tipsport extraligy ledního hokeje
Marketing of Ice Hockey Tipsport Extraleague
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je představení chodu české nejvyšší soutěže především z hlediska marketingu. První část je zaměřena na popis managementu a marketingu ve sportu. Druhá část se věnuje samotné Tipsport extralize, od její historie, kluby, až po organizační strukturu a marketing.Abstract:
The subject of this thesis is to introduce the operation of Czech top competition especially from a marketing perspective. The first part focuses on the description of management and marketing in sport. The second part deals with the Tipsport Extraleague, since its history, clubs, to the organizational structure and marketing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/md4bx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pruša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Adriana Plotzerová -
Management a marketing v klubech ledního hokeje
Jan Dresler -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala