Nová média v galerii. Případová studie Domu umění města Brna – Bc. Michaela Trňáková
Bc. Michaela Trňáková
Diplomová práce
Nová média v galerii. Případová studie Domu umění města Brna
New media in the gallery. Case study of the Brno House of Arts
Anotace:
Magisterská diplomová práce mapuje výstavy realizované v Domě umění města Brna od roku 1990 do roku 2000 se zaměřením na výstavy prezentující umění nových médií. Teoretická část práce definuje, jak chápeme pojem nová média v kontextu výtvarného umění a jak rozumíme slovnímu spojení „výstava umění nových médií“. Skrze průzkum archivu Domu umění města Brna je provedena analýza výstavní dramaturgie ve …víceAbstract:
This diploma thesis monitors exhibitions held from 1990 to 2000 in the Brno House of Arts which focused on artworks created by means of new media. The theoretical part of the work provides the definition of the concept of new media in art in the way it is used in the paper and and the meaning of the phrase "New Media Art Exhibition". An examination of the archives of the Brno House of Arts provides …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nv995/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jozef Cseres, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Výstava REMAKE: REthinking Media Art in K(C)ollaborative Environments z hľadiska kurátorskej stratégie
Lucia Kubová -
Využití nových médií a prezentace digitálního umění na Brno Art Open (2008–2022). Příspěvek k lokální historii mediálního umění
Simona Hladůvková -
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux -
T: JANA VRÁNOVÁ – 50 let kurátorské praxe v Domě umění města Brna a realizované fotografické výstavy (1972–2022)
Martina Koubková -
Transformace výstavních prostor novými médii. Dům umění města Brna
Hana Plochová -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
Eva Hájková -
Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
Michaela Křivá -
Zpřístupnění Arnoldovy vily v rámci festivalu Open House Brno 2020
Adam Lyčka