E-truck market potential in selected EU countries – Vojtěch Uhlíř
Vojtěch Uhlíř
Diplomová práce
E-truck market potential in selected EU countries
Potenciál elektrických kamionů ve vybraných zemích EU
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tržním potenciálem elektrických vozidel, zejména však kamionů a dodávek určených pro komerční účely a firemní vozový park. Práce je zaměřena na evropský trh, zejména pak na Českou republiku a Německo.Za účelem lepšího porozumění motivačních faktorů stojících za nákupy elektrických vozů, byla první část této práce věnována problematice společenské odpovědnosti firem a …víceAbstract:
This diploma thesis was written with an intention to assess a potential of electric trucks (electric vehicles above 3.5 ton of weight) in Europe. As most of the commercial vehicles are bought by companies, we have reviewed theories behind Corporate Social Responsibility as one of the possible drivers for purchase of electric vehicles. As electric trucks are a state-of-art technology and there are not …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76505
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76505
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić