Děti s hendikepem v prostředí základních škol – Tereza Bíšková
Tereza Bíšková
Bakalářská práce
Děti s hendikepem v prostředí základních škol
Children with disabilities at primary schools
Anotace:
Tato bakalářská práce, vychází z vlastního kvalitativního výzkumu autorky a zabývá se otázkami spojenými s inkluzí v českém školství, především inkluzí dětí s mentální retardací. V kapitolách této práce se zabývám důležitými aktéry zapojenými do procesu inkluze, historií inkluze v prostředí českých škol a zjišťuji názory na inkluzi z pohledu pedagogů konkrétní speciální a základní školy. Ve výzkumu …víceAbstract:
This bachelor thesis is based on the author's own qualitative research and deals with issues related to the inclusion in Czech education system, especially the inclusion of children with a mental retardation. In the thesis I deal with important actors involved in the process of inclusion, the history of inclusion in the environment of Czech schools and I find out opinions on inclusion from the perspective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lada Viková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bíšková, Tereza. Děti s hendikepem v prostředí základních škol. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociální antropologie
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA