Integrovaný žák v malotřídní škole – Mgr. Lucie Klimešová
Mgr. Lucie Klimešová
Master's thesis
Integrovaný žák v malotřídní škole
The Integrated Pupil at a Single - Class School
Anotácia:
Bc. Klimešová, L. Integrovaný žák v malotřídní škole, diplomová práce, Brno, MU 2007 s. 101. Diplomová práce se zabývá integrací žáků s různým druhem a stupněm postižení v malotřídních školách.Abstract:
The degree work takes an interest in the integration of pupils with warious kinds and degrees of handicaps at single-class (not complete) primary schools.Kľúčové slová
Integrace integration inkluze inclusion mentální retardace mental retardation dětská mozková obrna celebral palsy specifické poruchy učení specific learning disorders rámcový vzdělávací program skeleton educational programme asistenční služby v České republice advisory system in the Czech Republic pedagogická a osobní asistence pedagogical and personal assistance malotřídní škola single-class primary school rodina žáka s postižením a handicapped pupils family žáci se speciálními vzdělávacími potřebami pupils with special educational needs.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p843f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2007
- Vedúci: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA