Analýza procesov a nástrojov hodnotenia kampaňových reakcií – Lýdia Hlaváčková
Lýdia Hlaváčková
Diplomová práce
Analýza procesov a nástrojov hodnotenia kampaňových reakcií
Analýza procesů a nástrojů hodnocení kampaňových reakcí
Anotace:
Tato práce je specializovaná na analýzu reakcí klientů banky na marketingové kampaně. Za účelem takové studie jsou z pohledu informačních systémů esenciální systémy pro řízení vztahů se zákazníky, tedy CRM systémy, a to i jejich operační část, se kterou pracují všichni zaměstnanci, i analytická sloužící na agregaci a využívání informací operační části na rozhodování. Pro správné porozumění business …víceAbstract:
This thesis is specialised to analyse clients responds from banking industry to mar-keting campaigns. For purpose of such study are from the view of the information systems essential Customer Relationship Management systems, CRM systems, their operational part, with which are working all the employees and also analytical part, which serve for agregation a usage information of the operational part for …víceAbstract:
Táto práca je špecializovaná na analýzu reakcií klientov banky na marketingové kampane. Za účelom takej štúdie sú z pohľadu informačných systémov esenciálne systémy na riadenie vzťahov so zákazníkmi, teda CRM systémy, a to aj ich operačná časť, s ktorou pracujú všetci zamestnanci, aj analytická, slúžiaca na agregovanie a využívanie informácií operačnej časti na rozhodovanie. Pre správne porozumenie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31831
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
- Vedoucí: Ota Novotný
- Oponent: Petr Tesárek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31831
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita email marketingu na konferenci Cypherconf
Lucia Krajňáková -
International Direct Marketing of the selected company
Laura Hošek -
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Jiří Doležal -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Sociální média jako nová forma přímého marketingu
Nataliya Kachur -
Využití přímého marketingu v ČSOB, a.s.
Kateřina Mašková -
Využití inovativního marketingu podniku v oblasti služeb
Matěj Florián -
Moderní trendy direct marketingu v bankovnictví v ČR
Lenka Leličová