Lýdia Hlaváčková

Diplomová práce

Analýza procesov a nástrojov hodnotenia kampaňových reakcií

Analýza procesů a nástrojů hodnocení kampaňových reakcí
Anotace:
Tato práce je specializovaná na analýzu reakcí klientů banky na marketingové kampaně. Za účelem takové studie jsou z pohledu informačních systémů esenciální systémy pro řízení vztahů se zákazníky, tedy CRM systémy, a to i jejich operační část, se kterou pracují všichni zaměstnanci, i analytická sloužící na agregaci a využívání informací operační části na rozhodování. Pro správné porozumění business …více
Abstract:
This thesis is specialised to analyse clients responds from banking industry to mar-keting campaigns. For purpose of such study are from the view of the information systems essential Customer Relationship Management systems, CRM systems, their operational part, with which are working all the employees and also analytical part, which serve for agregation a usage information of the operational part for …více
Abstract:
Táto práca je špecializovaná na analýzu reakcií klientov banky na marketingové kampane. Za účelom takej štúdie sú z pohľadu informačných systémov esenciálne systémy na riadenie vzťahov so zákazníkmi, teda CRM systémy, a to aj ich operačná časť, s ktorou pracujú všetci zamestnanci, aj analytická, slúžiaca na agregovanie a využívanie informácií operačnej časti na rozhodovanie. Pre správne porozumenie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
  • Vedoucí: Ota Novotný
  • Oponent: Petr Tesárek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31831