Vytvoření strategické obchodní koncepce vybraného podniku – Bc. Dagmar Fraitová
Bc. Dagmar Fraitová
Diplomová práce
Vytvoření strategické obchodní koncepce vybraného podniku
Strategic business policy of selected company
Anotace:
Tato diplomová práce, která nese název „Vytvoření strategické obchodní koncepce vybraného podniku“ pojednává o teoretické a praktické stránce strategického řízení. Teoretická část je zaměřena na obecný postup a popis vybraných metod používaných při tvorbě strategie podniku. V praktické části je provedena důsledná analýza vnějšího a vnitřního prostředí vybraného podniku a nejdůležitější vyplývající …víceAbstract:
This thesis, entitled ,,Strategic business policy of selected company" deals with theoretical and practical side of strategic management. The theoretical part aims at general process and description of selected methods used within forming of the company strategy. The practical part of the thesis provides consistent analysis of external and internal environment of the selected company. The most significant …víceKlíčová slova
Strategie obchodní strategie strategické řízení strategická obchodní jednotka strategická analýza PEST analýza BCG-matice SWOT analýza Porterův model konkurenčního prostředí strategy business strategy strategic management strategic business unit strategic analysis PEST analysis BCG-analysis SWOT analysis Porter´s model of competitive environment.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jvix8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Ladislav Šiška, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Obchodní model internetové aplikace TOMIKUP
Martin Šebek -
Augmented Gravity Model of Trade: Empirical analysis of beer exports in EU countries
Miriam Brellíková -
Business model pro založení startupu rodinné firmy
Veronika Linhartová -
Strategická analýza obchodní jednotky Kaufland Jindřichův Hradec
Jiří Kurovský