Logické úlohy jako motivace ve výuce přírodovědných předmětů – Leontýna Břízová
Leontýna Břízová
Diplomová práce
Logické úlohy jako motivace ve výuce přírodovědných předmětů
Logical tasks such as motivation in science teaching
Anotace:
Logické úlohy typu ZEBRA jsou známé především z matematiky, jejich uplatnění by ale mohlo být daleko širší. Cílem této diplomové práce bude v teoretické části popsat tyto úlohy a obecné zásady jejich řešení a v praktické části poté navrhnout soubor logických úloh vhodných do výuky přírodovědných předmětů. Všechny úlohy budou ověřeny v praxi.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5180
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2018
- Vedoucí: RNDr. Michaela Křížová, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Jan Šlégr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 3. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Fyzika / Učitelství fyziky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Význam motivace žáků ve výuce německého jazyka
Aneta Bartošová -
Motivace žáků 2. stupně ZŠ ve výuce ruského jazyka z pohledu učitele
Lucie Kleinová -
Motivace žáků ve výuce matematiky
Veronika Čumíčková -
Náměty pro zvýšení motivace žáků ve výuce chemie
Pavla Kučerová -
Motivace ve výuce dětí ze sociálně vyloučených lokalit a jejich pedagogů: Případová studie na ZŠ v Přerově
Natálie Bortlová -
Možnosti motivace ve výuce vybraného zeměpisného tématu
Josefína NEDVĚDOVÁ -
Úloha motivace ve výuce odborného předmětu oboru Geodézie a katastr nemovitostí
Nikola Daráš Rodinová -
Deskové hry a hlavolamy jako motivace ve výuce algoritmizace a programování
Pavel Tvrzník
Název
Vložil
Vloženo
Práva