Školní zralost a připravenost z pohledu poradenských pracovníků ve školství – Tereza HEJNOVÁ
Tereza HEJNOVÁ
Master's thesis
Školní zralost a připravenost z pohledu poradenských pracovníků ve školství
School Maturity and School Readiness from the Perspective of Counselors in Education
Abstract:
Diplomová práce s názvem "Školní zralost a připravenost z pohledu poradenských pracovníků ve školství" je tematicky orientována na problematiku školní zralosti a její diagnostiky, se zvláštním zřetelem na cílovou skupinu žáků se sociálním znevýhodněním. Teoretická část vychází z aktuálních poznatků v oblasti poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních, činnosti školských …moreAbstract:
This thesis called "School Maturity and School Readiness from the Perspective of Counselors in Education" occupies with the issue of school maturity and its diagnostics, with special regard to the target group of students with social disadvantages. The theoretical part is based on current knowledge in the provision of counseling services in schools and school counseling facilities, the activities of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zdeněk Svoboda, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEJNOVÁ, Tereza. \textit{Školní zralost a připravenost z pohledu poradenských pracovníků ve školství}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/n2czu5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HEJNOVÁ, Tereza. Školní zralost a připravenost z pohledu poradenských pracovníků ve školství. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special education (pedagogy) - counselling
Theses on a related topic
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Specifika motivace ve výuce žáků se sociálním znevýhodněním na ZŠ
Markéta Požárová -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Koncept komunitního vzdělávání jako edukační strategie žáků se sociálním znevýhodněním a oblast pro působení profese sociálního pedagoga
Markéta Jurčíová -
Psychohry jako nástroj rozvoje sociálních dovedností žáků se sociálním znevýhodněním na ZŠ
Jindra Kindermannová -
Strategie rozvoje v oblasti školní zralosti v přípravné třídě ZŠ
Tereza JANDOVÁ -
Sociální kapitál a připravenost průmyslu 4.0: Úloha inovativních schopností, účinnost průmyslu 4.0 a dynamické schopnosti založené na znalostech
Najam Ul Zia