Grafický design ve výstavnictví – BcA. Adela Galbavá
BcA. Adela Galbavá
Diplomová práce
Grafický design ve výstavnictví
vizuální řešení a propagace expozic v rámci Ventura Projects
Exhibition Graphic Design
Anotace:
Práca stručne pojednáva o význame grafika vo výstavnom dizajne o vizuálnej identite a dôležitosti konceptu. Ďaľej sa zaoberá využitím mriežky vo vizuálnej komunikácii, roz-borom medzinárodného typografického štýlu a jeho umelcov, z historického a súčastného pohľadu mapuje Milánsky Design Week, výstavnú zónu Ventura Lambrate, Ventura Pro-jects jeho vizuálnu identitu a propagáciu. V praktickej časti …víceAbstract:
This thesis deals with the role of graphic designer in trade show and exhibition area and the importance of a concept. I also underline the importance of grid in visual comunication, analyze International typography style and their representatives, the historical and current status of the Milano Design Week, trade show zone of Ventura Lambrate, Ventura Projects and visual identity and propagation. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Zveřejnit od: 16. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Galbavá, Adela. Grafický design ve výstavnictví. Zlín, 2014. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Možnosti a zásady firemní vnější komunikace
Alexandra Oravcová -
Vizuální styl festivalu Zlin Design Week
Diana Randjaková -
Přesahy designu a umění
Iva ŠTĚPÁNKOVÁ TATTERMUSCHOVÁ -
České i světové design weeky
Václav Kudělka -
Grafický design ve výstavnictví
Petra Koutná -
Obraz Romů v televizním zpravodajství - příklad mediální konstrukce reality
Renáta Sedláková