Branding prezidentské kampaně Karla Schwarzenberga – Bc. Tomáš Kolder
Bc. Tomáš Kolder
Bakalářská práce
Branding prezidentské kampaně Karla Schwarzenberga
Branding of Karel Schwarzenberg‘s Presidential Campaign
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá brandingem jakožto konceptem vytváření identity produktu. V této práci je kladen důraz na koncept osobnostní značky. Skrz rozhovory se členy volebního týmu Karla Schwarzenberga zkoumáme, jak tým spoluvytvářel osobnostní značku Schwarzenberga, který se účastnil prvních přímých prezidentských voleb. Analytická část je zaměřena na silné a slabé stránky značky. Dále …víceAbstract:
This bachelor‘s thesis focuses on the concept of branding as creating identity of a product. In this thesis there is put emphasis on the concept of brand of personality. We are examining, through interviews with members of Karel Schwarzenberg’s political campaign staff, how the election campaign staff co-created Karel Schwarzenberg’s personality brand in the first direct presidential election, where …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nutzk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Miloš Gregor, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLDER, Tomáš. \textit{Branding prezidentské kampaně Karla Schwarzenberga} [online].
Brno, 2014 [cit. 2021-01-21]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/n2iynu/>.
Bakalářská práce.
Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií.
Vedoucí práce Mgr. Otto Eibl, Ph.D..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Branding v politike - prípadová štúdia SaS
Klára Niková -
Možnosti využití brandingového přístupu v politologii a jeho aplikace v českém prostředí
Michal Žižlavský -
Branding v politike - prípadová štúdia SaS
Klára Niková -
Využití online personal brandingu při hledání zaměstnání
Anna Pangrácová -
Osobní brand
Martin Šindelář -
OSOBNÍ BRAND A JEHO VÝZNAM NA ZAČÁTKU PROFESNÍ KARIÉRY
Lukáš Duben -
Personal branding a komunikace umělecké značky
Lucie Lustigová -
Co-branding platebních karet
Jiří Přikryl