Hana Běláková
Master's thesis
Analýza marketingového mixu obce
Marketing Mix Analysis of Municipality
Abstract:
Název diplomové práce zní „Analýza marketingového mixu obce“.Cílem této práce bylo popsat a zhodnotit jednotlivé prvky marketingového mixu obce Bolatice a na základě výsledků z tohoto výzkumu pak vytvořit konkrétní návrhy a doporučení pro jejich lepší využití tak, aby eventuelně mohly přispět také k výraznějšímu rozvoji celé obce.Práce je rozdělena do pěti hlavních kapitol. První kapitola ve stručnosti …moreAbstract:
The theme of the diploma thesis is “The Marketing Mix Analysis of Municipality”. The objective of this thesis was to describe and evaluate marketing mix of Bolatice and to make suggestions and referrals to innovations in this municipality.The thesis is divided into five main chapters. Characteristic of the Bolatice is described in the first section. Theoretic base of the analysis of municipality marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2010
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/79407
Thesis defence
- Supervisor: Miluše Hluchníková
- Reader: Jaroslava Kraftová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková -
Marketingový mix vybraného bankového produktu
Monika Hatinová -
Marketingový mix hotelu Falkensteiner Maria Prag Betriebs, s.r.o.
Kristýna Kábrtová -
Návrh na zlepšení systému evidence prodeje ve společnosti FGA, s.r.o.
Lubomír Sáček -
Marketingový mix jako zdroj konkurenční výhody
Veronika Hybšová -
Marketingový mix obce Vrbovec
Hoppová Hoppová -
Marketingový mix městyse Besednice
Hana Švarcová