Diskuse v hodinách českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ – Bc. Monika ŠMERÁKOVÁ
Bc. Monika ŠMERÁKOVÁ
Master's thesis
Diskuse v hodinách českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Discussions in Czech language and literature in the second level of primary school
Anotácia:
Diplomová práce na téma "Diskuse v hodinách českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ" vznikla za účelem obeznámení čtenáře s problematikou diskuse na základních školách. Na některých školách je diskuse upozaďována za jinými metodami výuky a žáci se setkávají s diskusí až v pozdějším věku, místo toho, aby se naučili diskutovat již na základní škole. V první teoretické části diplomové práce je podrobný …viacAbstract:
The diploma thesis on the topic "Discussion in Czech Language and Literature on Secondary Elementary School" was created in order to familiarize the reader with the issues of discussion at elementary schools. In some schools, the discussion is discussed with other teaching methods, and pupils encounter discussion at a later age instead of learning to talk at elementary school. The first theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jana Adámková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠMERÁKOVÁ, Monika. Diskuse v hodinách českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / UČJ-UPREV
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Mrvík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Hodnocení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Johana Šulcová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu seniorů
Marie Týrová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková -
Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace
Lucie Bartíková -
Moderní technické prostředky komunikace v korporátním právu
Petr Suchomel -
Vliv internetových memů na rétoriku a způsoby komunikace v kyberprostoru
Dagmar Olšarová
Názov
Vložil
Vložené
Práva