Veronika Mihalíčková

Bakalářská práce

Retro značky a jejich vliv na spotřební chování mladistvých

Retro brands and their influence on the consumer behavior of juveniles
Anotace:
Tato práce se věnuje retro stylu, konkrétně pak českým retro značkám. Je zde zkoumán jejich vliv na spotřební chování mladistvých. V teoretické části je definována značka jako taková, hlavně pak ale klíčový pojem retro marketing. Dále se práce věnuje obnoveným českým značkám a jsou vybrány čtyři konkrétní případy těchto značek. Ty jsou pak detailně rozebrány z jejich historické stránky i z pohledu …více
Abstract:
This thesis is dedicated to the retro style, namely the Czech retro brands and what is their influence on the consumer behavior of juveniles. The theoretical part defines brand and especially the key term retro marketing. Next part focuses on the renewed Czech brands and it selects four specific examples of these brands. These brands are then analyzed in terms of their history and from the viewpoint …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedoucí: David Říha
  • Oponent: Hana Dumbrovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45972